1909-BALATON, Épült
Gőzüzemű vedersoros nyomókotró Könyves-Tóth és Zaccaria Kotrógyár Budapest HU
L:31,50m B:11,54m D:1,33m Disp:173.11t MP:60 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 31,50 m |
Hossz a függélyek között: | 26,70 m |
Legnagyobb szélesség: | 11,54 m |
Szélesség a főbordán: | 6,50 m |
Fixpont magasság: | 10,85 m |
Oldalmagasság: | 2,59 m |
Legnagyobb merülés: | 1,33 m |
Vízkiszorítás: | 173.11 t |
Főgép típus: | Kugler&Rosner egyhengeres gőzgép |
Főgép teljesítmény: | 60 LE |
|
1909-BALATON, ismeretlen tulajdonban
1945- március 23-án visszavonuló német csapatok elsüllyesztik.
1960-FK 110, Átépítve
FOKA Északi Műhelytelepe Budapest Budapest/Vizafogó HU
diesel-elektomos üzeműre átépítve
MP:210 LE ▼
Főgép típus: | Lang 6 VMR 35 diesel |
Főgép teljesítmény: | 210 LE |
|
1963-Vedersoros-anyagszivattyús nyomókotró iszapra.
Kotrási mélység: 7 m.
Puttonyok száma: 29 db.
Puttonyok űrtartalma: 0,1 m3.
Teljesítménye: 100 m3/h.
Nyomocső átmérője: 320 mm.
Főgép merítékhez: Kugler és Rosner féle 1909-es gy., fekvő, egy hengeres, 9*10(5) Pa ny., sűrítővel ellátott.
Főgép az önlítővízhez: egyhengeres, compaund, kipuf.
Főgép anyagszivattyúhoz: 6 VMR 35 tip. 6 hengres, komp. nélküli.
Kazán: D.G.T. 1930-as gyármányú.