1921-???, eredetileg Stathatos aldunai hajótulajdonos.
1921-LIV.sz. csavargőzös, MFTR.
1941-ben a Jugoszláviai hadműveletek idején a Királyi Magyar Folyamőr Erők II. Őrnaszádosztályában hadi szolgálatra beosztva.
1944 végén az óbudai Dunaágban a Folyamőr laktanya előtt elsüllyesztve.
1945-ben kiemelve és üzembe állítva. 1945 december 20-tól a főváros belterületén átkelési hajójárat lebonyolítására igénybe véve.
1950-LIV., Balatoni Hajózási Vállalat, Dunai Osztály, Budapest HU. A Budapest-Dunaszekcső szakaszon Jankovits Ferenc parancsnoksága alatt vontatószolgálatra beosztva.
1955-LIV., MAHART.
1963-ban selejtezve.
1965-ben a MAHART Hajójavító Üzemigazgatóságnál motorhajóvá átépítve és megszélesítve,
1965-ZEBEGÉNY, MAHART.
1968-ban felhajózik a Balatonra.
1991-HALÁP, MAHART
1994-ben leselejtezik. Láng motorját testvére, a HUNNIA kapta meg.
1996-ban levontatják a Dunára, ismeretlen tulajdonos. Évekig áll az Újpesti öbölben
1998-ATTILA, Panoráma Deck Hajózási Kft., Budapest. Átépítés kétcsavarosra, gépháza hátrébb kerül, helyét exkluzív kialakítású utastér foglalja el.
2000-ben átépítés, hátsó utasterét beépítik
2013-átépítés és felújítás Révkomáromban