1895-VICTORIA, Ferencz-Csatorna Gőzhajózási RT, Budapest, HU. (112.140,-Koronáért építették)
1917-VICTORIA, Atlantica Hajózási Rt. Budapest, HU.
1917 április 10-én éjszaka Hárosnál összeütközik a DDSG ZRÍNYI gőzösével, amelynek eleje több halálos áldozatot követelve azonnal elsüllyed. A VICTORIA úszóképes marad.
1917-ROHAM, Atlantica Hajózási Rt. Budapest, HU.
1930-ROHAM, Nagybátony – Újlak Egyesült Iparművek RT.
1944-ben Budapesten az 1644 fkm-nél repülőbomba-találat következtében elsüllyed
1948-FK 311, FOKA Folyamszabályozó és Kavicskotró Vállalat
1961-ben a hajót és a gőzgépet teljesen felújítják (kazán csere) a FOKA V. Déli és Központi Javítóműhelyében
1964-ben a hajótestet újítják fel.
1970 év végén a gőzkazánt és a gőzgépeket kiszerelik.
1973-ban a FOKA Bajai Hajóépítő Üzemében kerül beszerelésre 2 SKL 6 dieselmotor.
1982. december 31-én üzemképtelenné nyilvánítják
1991-FK 311, Szalay Balázs (főgépek nélkül). Az állóhajóvá történő átépítésre látványterv készül VICTORIA néven.
1992-ben az SKL motorokat a FOKA Újpesti telephelyén kiszerelik, a hajó a Pilismaróti Öbölbe kerül (1704,5 fkm).
1998-ban az FK 311 jelű hajót a hivatalos hajólajstromból törlik
2009-ROHAM, Naviscon Zrt, Budapest, HU.
2012-A századfordulón közkedvelt tengermelléki kirándulóhajó a "salondampfer" stílusában újjáépített rendezvényhajó.