1953-MAZOWSZE, a hajótest acélból, a felépítmény alumíniumból (Váci Hajógyár) készült.
1955-Budapestről a romániai Constantaba vontatták végleges összeszerelésre,
1955-MAZOWSZE, Zegluga Gdanska, Gdansk, PL
1955.12.06.-án érkezik Gdyniába
1955.12.09.-én forgalomba áll a Polskie Linje Oceaniczne cégnél,
1957.03. rövidebb turista utakat jár a Balti-tenger keleti medencéjében,
1969-MAZOWSZE, Polferries, PL Swinoujsccie és Ystad között jár,
1970.05.-KAROLINEN, a Tallin Line vállalat bérletében Stockholm és Mariehamn között közlekedik,
1970.06-zátonyra fut a Saxafjarden 44 utassal a fedélzetén, később levontatják,
1970.06.-07. Stockholm és Gdynia között jár,
1970. 07.-08. Stockholm és Mariehamn között jár,
1970.09. visszaadják a lengyel tulajdonosnak,
1971-MAZOWSZE, bérbeadják a Pol-Marie RT hajózási válllalatna, ismét Stockholm és Mariehamn között jár,
1971.08-09. Södertalje-Hangö és Södertalje-Gdynia között jár,
1971 09. visszaadják a lengyel tulajdonosnak,
1974.05.-AURORA, Strömma Line hajózási vállalat bérletében,
1974.06.-08. Gavle-Rauma útvonalat járja,
1974-MAZOWSZE visszaadják a lengyel tulajdonosnak, cruiseship-ként üzemel különböző kikötők kaözött.
1983-ban szétbontva a dán Frederikshavn-ban.