Magyar
  English
fejkep
PODGORINA exSISAK exSARAJEVO exDJURA exGYURI
Adatlap
Műszaki adatok
Hajótörténet
Ismert tulajdonosok
Források
Besorolás: GYURI/1911 típusú Csavaros vontató gőzhajók
Állapot: szétbontva
Épült1911, Danubius Hajó- és Gépgyár RT., Budapest/Újpest, HU, #1080
Hossz a függélyek között:30,88 m
Szélesség a főbordán:6,00 m
Oldalmagasság:2,44 m
Legnagyobb merülés:1,50 m
Vízkiszorítás:71 t
Főgép típus:vertikális két hengeres compaund gőzgép
Főgép teljesítmény:350 LE
1911-GYURI, Schultz Simon, Pancsova, HU
1919-ĐURA, Brodarstvo “Simon Schulz”, Pančevo, SHS
1941-ĐURA, Brodarsko A.D. “Navis”, Beograd ( Ing. Božo Banjac, Zagreb ), YU
1942-ĐURA, Reichswerke A.G. für Binnenschiffahrt “Herman Göring”, DE
1942-SARAJEVO, Hrvatsko riječno brodarstvo ( Hribrod, HRB ), Zagreb, HR
1943-SISAK, Hrvatsko riječno brodarstvo ( Hribrod, HRB ), Zagreb, HR
194?-elsüllyed a Dunán Zimony mellett,
1945/46-kiemelés és felújítás,
1946-PODGORINA, Državno rečno brodarstvo ( DRB ), Beograd, YU
1948-PODGORINA, Bagersko brodarsko preduzeće ( BBP ), Beograd, YU
1954.11.14.: az első hajó, ami bárkákat tolt a jugoszláv belvízeken (7 bárka Dubravica és Belgrád között),
1962-szétbontva.

A PODGORINA ex GYURI gőzös a belgrádi szávai kikötőnél az 50-es években.

Felvétel: BBP Archívum
Feltöltve: 2009. 05. 04. 11:46
Szerkesztő: - VasP -

PODGORINA