Menü
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

BRANIČEVO exKUMANOVO exKERESKEDÉS

ikonAdatlap
ikonMűszaki adatok
  • Besorolás:
    Állapot:
    szétbontva
    1870-KERESKEDÉS, Első Magyar Gőzhajózási Társaság, Budapest, HU
    1871-KERESKEDÉS, Egyesült Magyar Gőzhajózási Társulat, Budapest, HU
    1874-KERESKEDÉS, Erste K. u. K. privilegierte Donaudampfschifffahrtsgesellschaft ( DDSG ), Wien, AT-HU
    11.1918: szerb csapatok lefoglalják,
    1919-KERESKEDÉS, N.A.C.D.E.V. (Naval Allied Commission for the Disposal of Enemy Vessels )
    1919-KUMANOVO, Brodarski sindikat ( DRP ), Beograd, SHS
    1926-KUMANOVO, Državna rečna plovidba ( DRP ), Beograd, SHS
    193?-KUMANOVO, Jugoslovenska rečna plovidba ( JRP ), Beograd, YU
    04/05.1941: besorozzák a Királyi Folyami Flottillába,
    6.4.1941: önsüllyesztést hajt végre a Milanovaci rakodónál a Duna 993,000 folyamkilóméterénél,
    194?: kiemelik és kijavítják,
    1950-BRANIČEVO, Jugoslovensko državno rečno brodarstvo ( JDRB ), Beograd, YU
    1952-BRANIČEVO, Jugoslovensko rečno brodarstvo ( JRB ), Beograd, YU
    1966-szétbontva a Bežanija téli kikötőben Belgrádban.
  • Épült1870, Ignaz Mayer Werft, Linz, A
    Hossz a függélyek között:51,9 m
    Legnagyobb szélesség:12,40 m
    Szélesség a főbordán:6,15 m
    Oldalmagasság:2,69 m
    Legnagyobb merülés:1,20 m
    Vízkiszorítás:237 t
    Főgép típus:diagonális egy hengeres gőzgép
    Főgép teljesítmény:530 LE
    Főgépcsere1887, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU
    új diagonális két hengeres compaund gőzgép beépítve
    Vízkiszorítás:237 t
    Főgép teljesítmény:530 LE

KERESKEDÉS, 1874-1918, DDSG Duna Gőzhajózási Társaság, Wien, A