Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
BRANIČEVO exKUMANOVO exKERESKEDÉS
- 1870-KERESKEDÉS, Első Magyar Gőzhajózási Társaság, Budapest, HU
1871-KERESKEDÉS, Egyesült Magyar Gőzhajózási Társulat, Budapest, HU
1874-KERESKEDÉS, Erste K. u. K. privilegierte Donaudampfschifffahrtsgesellschaft ( DDSG ), Wien, AT-HU
11.1918: szerb csapatok lefoglalják,
1919-KERESKEDÉS, N.A.C.D.E.V. (Naval Allied Commission for the Disposal of Enemy Vessels )
1919-KUMANOVO, Brodarski sindikat ( DRP ), Beograd, SHS
1926-KUMANOVO, Državna rečna plovidba ( DRP ), Beograd, SHS
193?-KUMANOVO, Jugoslovenska rečna plovidba ( JRP ), Beograd, YU
04/05.1941: besorozzák a Királyi Folyami Flottillába,
6.4.1941: önsüllyesztést hajt végre a Milanovaci rakodónál a Duna 993,000 folyamkilóméterénél,
194?: kiemelik és kijavítják,
1950-BRANIČEVO, Jugoslovensko državno rečno brodarstvo ( JDRB ), Beograd, YU
1952-BRANIČEVO, Jugoslovensko rečno brodarstvo ( JRB ), Beograd, YU
1966-szétbontva a Bežanija téli kikötőben Belgrádban. Épült 1870, Ignaz Mayer Werft, Linz, A Hossz a függélyek között: 51,9 m Legnagyobb szélesség: 12,40 m Szélesség a főbordán: 6,15 m Oldalmagasság: 2,69 m Legnagyobb merülés: 1,20 m Vízkiszorítás: 237 t Főgép típus: diagonális egy hengeres gőzgép Főgép teljesítmény: 530 LE Főgépcsere 1887, DGT Óbudai Hajógyára, Budapest/Óbuda, HU új diagonális két hengeres compaund gőzgép beépítve Vízkiszorítás: 237 t Főgép teljesítmény: 530 LE