Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
CRES exDALMACIJA exENRICO BARONI exZAGREB exGÖDÖLLŐ
- 1902-GÖDÖLLŐ, Magyar-Horvát Tengeri Gőzhajózási RT, Fiume, AT-HU
1918. 03. 28.-án megfeneklik Brusnjak (Pago) mellet, de levontatják és kijavítják.
1919-GÖDÖLLŐ, Francia Kormány, FR
1921-GÖDÖLLŐ, Olasz Kormány, IT
1922-ZAGREB, Jadranska Plovidba d. d., Susak, YS
1941. 04. 13.-án Krk-sziget mellett elsüllyesztik, hogy ne kerüljön olasz kézre, de az olaszok pár nappal később kiemelik és lefoglalják.
1941-ENRICO BARONI, Olasz Kormány, IT
1943. 09. 111-13.-án légitalálattól elsüllyed Spalattóban.
1946-ban kiemelik a Brodogaliste "Vicko Krstulovic" cég kijavítja, olajtüzelésű kazánnal szereli fel.
1948-DALMACIJA, Jadranska Linijska Plovidba, Rijeka, YS
1963-CRES, u.a. tulajdonos, YS
1968 szétbontva Splitben a Brodospas által. Épült 1902, Wigham Richardson & Co. Ltd., Newcastle, GBR, #386 Legnagyobb hossz: 67,95 m Legnagyobb szélesség: 8,90 m Oldalmagasság: 3,68 m GRT: 782 Főgép típus: quadralope gőzgép Főgép teljesítmény: 1300 LE Holtvizi sebesség: 15 csomó