Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
DONGÓ
- 1886-DONGÓ, M.kir. Tiszai Állami Kotrások, (gőzhajó) (más forrás szerint 1906-ban épült)
1912-DONGÓ, M.kir. Földművelésügyi Minisztérium Folyammérnöki Hivatala (Balatoni Kikötők Magyar Királyi Felügyelősége), Siófok, HU .
1935 körül átépítve motoros hajóvá. Ismert személyzete: hajóvezető, Sándor Richárd (1884); gépész, Makarész László (1902); matróz, ifj. Bodó Imre (1910);
1948-DONGÓ, Székesfehérvári Vízgazdálkodási Körzet Balatoni Kirendeltsége
1950-DONGÓ, Balatoni Hajózási Vállalat, Siófok, HU
1955-DONGÓ, MAHART Balatoni Kirendeltség, Siófok, HU
Később a Budapesti Szabadkikötőbe került boxerhajónak
1963-ban selejtezve. Épült 1886, Schönichen Hermann-féle Hajógépgyár, Gép- és Kazánép. Intézet, Budapest/Újpest, HU, #95 Hossz a függélyek között: 14,00 m Szélesség a főbordán: 2,80 m Oldalmagasság: 1,40 m Legnagyobb merülés: 1,10 m Főgép típus: gőzgép Főgép teljesítmény: 60 LE Átépítve 193x Motorhajóvá átépítve Legnagyobb hossz: 14,90 m Hossz a függélyek között: 13,61 m Legnagyobb szélesség: 3,51 m Szélesség a főbordán: 3,24 m Fixpont magasság: 4,45 m Oldalmagasság: 1,93 m Legnagyobb merülés: 1,42 m Főgép típus: LANG OML 674 Főgép teljesítmény: 75 LE Főgépcsere 1960 Főgép típus: Dorman 6 DLM dieselmotor Főgép teljesítmény: 100 LE