Accept
Cookie settings
The hajoregiszter.hu website uses cookies for convenient operation. By continuing to use this site, you consent to the storage of cookies on your computer.
DUNAGYÖNGYE exDEÁK FERENCZ
- Status:broken up1896-DEÁK FERENCZ, Built SchH-SZÉCHENYI ISTVÁN class, gőz. kerekes személyhajó #603 United Schönichen-Hartmann Shipyard, Machine & Boiler Works Budapest/Újpest HUL:77,20m B:15,00m D:1,45m Disp:264t MP:800 LE ▼
Length overall: 77,20 m Lenght between perpendiculars: 75,00 m Extrem breadth: 15,00 m Beam: 7,70 m Fixpoint height: 8,75 m Depth: 2,70 m Draft: 1,45 m Displacement: 264 t Main engine type: 2 db kétvégű kazán, háromhengeres triplex gép Output of main engine: 800 LE 1896-DEÁK FERENCZ, MFTR (Royal) Hungarian River & Sea Nav. Co. Ltd. Budapest HU1944- végétől Ausztriában volt,1947-. március 25-én hazatért1947-DEÁK FERENCZ, MESzHART Hungaro-Soviet Shipping Co. Budapest HU1954-DEÁK FERENCZ, Rebuilt SchH-SZÉCHENYI ISTVÁN class, gőz. kerekes személyhajóL:77,90m B:15,40m D:1,70m MP:800 LE ▼Length overall: 77,90 m Lenght between perpendiculars: 75,20 m Extrem breadth: 15,40 m Beam: 7,70 m Fixpoint height: 8,65 m Depth: 2,71 m Draft: 1,70 m Output of main engine: 800 LE 1955-DEÁK FERENCZ, MAHART Hungarian Shipping Co. Ltd. Budapest HU1967-ben selejtezve.1968-DEÁK FERENCZ, SZOT Recreational Directorate of Trade Unions' Council Budapest HU SZOT Szállodahajóként üzemelt Esztergomban.1974-DUNAGYÖNGYE, MAHART Hungarian Shipping Co. Ltd. Budapest HU Floating restaurant and hotel boat in Budapest.1977-tol üzemen kívül, félreállítva értékesítésre vár.1978-ban a Margít-híd felújítása idején a budai parthoz kötve építésvezetőségként és munkásszállásként használták.1979- tavaszán a Csepeli Szabadkikötőben szétvágták.