Menü
mégsem
Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.

GÖDÖLLŐ

ikonAdatlap
ikonMűszaki adatok
  • 1902-GÖDÖLLŐ, Magyar-Horvát Tengeri Gőzhajózási RT, Fiume, AT-HU
    1918. 03. 28.-án megfeneklik Brusnjak (Pago) mellet, de levontatják és kijavítják.
    1919-GÖDÖLLŐ, Francia Kormány, FR
    1921-GÖDÖLLŐ, Olasz Kormány, IT
    1922-ZAGREB, Jadranska Plovidba d. d., Susak, YS
    1941. 04. 13.-án Krk-sziget mellett elsüllyesztik, hogy ne kerüljön olasz kézre, de az olaszok pár nappal később kiemelik és lefoglalják.
    1941-ENRICO BARONI, Olasz Kormány, IT
    1943. 09. 111-13.-án légitalálattól elsüllyed Spalattóban.
    1946-ban kiemelik a Brodogaliste "Vicko Krstulovic" cég kijavítja, olajtüzelésű kazánnal szereli fel.
    1948-DALMACIJA, Jadranska Linijska Plovidba, Rijeka, YS
    1963-CRES, u.a. tulajdonos, YS
    1968 szétbontva Splitben a Brodospas által.
  • Épült1902, Wigham Richardson & Co. Ltd., Newcastle, GBR, #386
    Legnagyobb hossz:67,95 m
    Legnagyobb szélesség:8,90 m
    Oldalmagasság:3,68 m
    GRT:782
    Főgép típus:quadralope gőzgép
    Főgép teljesítmény:1300 LE
    Holtvizi sebesség:15 csomó