Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
LAPAD exMLJET exHRVAT ex exDAMPFER XIX exHRVAT
- Állapot:szétbontva1902-HRVAT, Épült HRVAT(2.) típusú, egycsavaros tengeri személyszállító gőzhajó #338 STT-Stabilimento Tecnico Triestino Trieste AL:38,52m B:5,64m MP:300 LE ▼
Legnagyobb hossz: 38,52 m Legnagyobb szélesség: 5,64 m Oldalmagasság: 2,68 m GRT: 180 Főgép típus: compaund gőzgép Főgép teljesítmény: 300 LE Holtvizi sebesség: 10 csomó 1902-HRVAT, Magyar Horvát Tengeri Gőzhajózási RT (Ungaro-Croata) Fiume AH1914-DAMPFER XIX, K.u.K Kriegsmarine Transportleitung rekvirálja július 28.-án, 1915. április 15-én a ZICHY felváltotta és visszakerült a tulajdonosaihoz.1916-a Haditengerészet néhányszor a háború végéig kibérelte, de a hajó nem kapta meg újból a XIX. sz. GŐZÖS nevet. 1916. július 17-től Fiumében alkalmazták bauxitszállításra.1922-HRVAT, Jadranska Plovidba d.d., Susak, YU1929-MLJET, Dubrovatska Paraprodska Plovidba, Dubrovnik, YU1942-LAPAD, olasz ellenőrzés alatt, IT1943-ismeretlen okból elsüllyed Spalatóban.1945-Jugoszláv Haditengerészet kiemeli,1947-LAPAD, Jadrolinija, Rijelka, YU1961-szétbontják.