Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
SIÓ exVI 314 exFK 314
- 1958-FK 314, FOKA, Budapest, HU
1965 gépészeti felújítás Budapesten (jobb motor csere, bal motor és irányváltók felújítása, Csepel D413 segédgép, kompresszor és 2 db dinamó beépítése)
1967-a Balatonra kerül, FOKA Balatoni Kirendeltsége
1974-75-Felújítás Baján (medersor lemezelése a 30. bordától hátrafelé, új kormányállás, Hall horgony, vasszerkezetek felújítása, lakótér burkolatok cseréje, 2db fekáliatank beépítése, főgép- és irányváltó csere.)
1984-85 Felújítás a MAHART Siófoki hajójavítóban (héjlemez csere BCT 3-cp csillapított acéllemezzel, 2 db fenékszelep megszüntetésével, új 1 db jégszekrényben elhelyezett fenékszelep a 14-15. borda közé, gumicsapágyak cseréje, tengelyfektetés, irányváltó-, és motorbeállítás, lakóterek burkolat felújítása)
1988-1989, VI 314, Vízügy, a nagymarosi vízlépcső építési munkálatai miatt átmenetileg visszakerül a Dunára
1989-VI 314, KDVI, Siófok
1995-SIÓ, MAHART Balatoni Hajózási Kft, Siófok, HU
2002-SIÓ, Balatoni Hajózási RT, Siófok, HU.
2010-2012-teljes felújítás Siófokon Épült 1958, Balatonfüredi Hajógyár, Balatonfüred, HU 37 kg/mm2 szakító szilárdságú acélból hegesztett kivitelben épült Hossz a függélyek között: 22,54 m Szélesség a főbordán: 5,62 m Oldalmagasság: 2,05 m Legnagyobb merülés: 1,17 m Főgép típus: Ganz VIII. IhD (8 hengeres Diesel) Főgép teljesítmény: 350 LE Hajtómű típusa: Ganz H230 irányváltó, öntött acél hajócsavar Átépítve 1975, FOKA V. Bajai Műhelye, Baja, HU Felújítás és főgépcsere Főgép típus: 2 x RÁBA-MAN D 2156 MT6 Hajtómű típusa: H230 Pv irányváltó