1921-LI., Épült
Ganz-LI. típusú gőzüzemű csavaros személyhajó #1352
Ganz és Tsa. Danubius Gép-, Waggon- és Hajógyár RT Budapest/Újpest HU
Stathatos aldunai hajótulajdonos megrendelésére
L:35,80m D:1,65m MP:260 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 35,80 m |
Hossz a függélyek között: | 35,00 m |
Szélesség a főbordán: | 5,00 m |
Fixpont magasság: | 6,40 m |
Oldalmagasság: | 2,20 m |
Legnagyobb merülés: | 1,65 m |
Főgép típus: | gőzgép |
Főgép teljesítmény: | 260 LE |
Befogadó képesség: | 260 fő |
|
1941-ben a Jugoszláviai hadműveletek idején a Királyi Magyar Folyamőr Erők I. Őrnaszádosztályában hadi szolgálatra beosztva.
1963-ban selejtezve .
1964-ERCSI, Átépítve
MHRT-400-as típusú motoros személyhajó MAHART Újpesti Hajójavító Budapest/Újpest HU
motorhajóvá átépítve és megszélesítve.
L:37,33m B:6,67m D:1,50m Disp:200-253 t MP:400 (320rpm) LE ▼
Legnagyobb hossz: | 37,33 m |
Hossz a függélyek között: | 36,45 m |
Legnagyobb szélesség: | 6,67 m |
Szélesség a főbordán: | 6,35 m |
Fixpont magasság: | 7,00 m |
Oldalmagasság: | 2,17 m |
Legnagyobb merülés: | 1,50 m |
Vízkiszorítás: | 200-253 t |
Főgép típus: | LÁNG 6 KNCR 80 dieselmotor. |
Főgép teljesítmény: | 400 (320rpm) LE |
Holtvizi sebesség: | 21 km/h |
Befogadó képesség: | 400 fő |
|
1968-ERCSI, MAHART Balatoni Hajózási Üzemigazgatóság, Budapest/Siófok. A Balatonra kerül.
1979-ERCSI, Átépítve
MAHART Siófoki hajójavító Siófok HU
a fedélzet hátsó részét beépítették, a Láng motort SKL 6NVD36A-1U-ra cserélték.
MP:315 LE ▼
Főgép típus: | SKL 6NVD36A-1U |
Főgép teljesítmény: | 315 LE |
|
2005-
Dunayacht Kft Budapest HU 2005 szeptemberében leállították, ünnepélyes külsőségek között búcsúztatta a BHRT. Utolsó balatoni útjára elkísérte az MHE tagsága is. Ezt követően ősszel testvérével a GULÁCS motorossal levontatták a Dunára. Újpest-Megyeren várt felújításra és átépítésre.