1916-tól K.u.K. hadiszolgálat.
1919-VISEGRÁD, Francia Kormány, FR
1928-KARADJORDJE, u.a. tulajdonos, YS
1930- összeütközik a velencei "San Marco" társaság FRANCESKO MOROSINI gőzösével a Pasmann-csatornában a Babac-sziget mellett, utána kijavítják és némileg módosítják.
1930-KARADJORDJE, Átépítve
Átépítve Cattaroban, új felépítményt és egy kéményt kap
MP:2600 LE ▼
GRT: | 1243 |
Főgép teljesítmény: | 2600 LE |
|
1941- 04. 12.-én Zlarin mellett aknára fut és elsüllyed (jugoszláv aknamezőn).
1952- novemberében kiemelik és Splitbe vontatják újjáépítésre.
1952-MORNAR, Átépítve
Brodogaliste 3. Maja Rijeka YU
L:80,75m B:10,39m MP:2600 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 80,75 m |
Legnagyobb szélesség: | 10,39 m |
Oldalmagasság: | 4,45 m |
GRT: | 1323 |
Főgép teljesítmény: | 2600 LE |
|
1969- 12. 10.-én a Murter-szigettől dél-nyugatra megfeneklik.
1970- 02. 03.-án sikerül levontatni, eladják Splitbe a Brodospas cégnek bontásra