1908-BRASSÓ, Épült
POZSONY típusú, egycsavaros tengeri személyszállító gőzhajó #499
Howaldtswerke Hajógyár Kiel D
L:49,27m B:7,02m D:3,24m MP:480 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 49,27 m |
Legnagyobb szélesség: | 7,02 m |
Oldalmagasság: | 3,65 m |
Legnagyobb merülés: | 3,24 m |
DWT: | 400 |
GRT: | 396 |
Főgép típus: | triplex gőzgép |
Főgép teljesítmény: | 480 LE |
Holtvizi sebesség: | 11, csomó |
|
1924-CHERSO, Soc. Anon. di Navigazione Marittima Costiera, Volosca/Fiume, IT
1932-CALITEA, Cia. Adriatica di Navigazione, Fiume, IT
1933-SCARPANTO, u.a. tulajdonos, IT
1935-SCARPANTO, Átépítve
Modernizálva Velencében
L:52,36m B:7,34m MP:480 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 52,36 m |
Legnagyobb szélesség: | 7,34 m |
Oldalmagasság: | 3,84 m |
GRT: | 498 |
Főgép teljesítmény: | 480 LE |
|
1937-SCARPANTO, Soc. Fiumana di Navigatione, Fiume, IT
1943-IV 53, Kriegsmarine-Hafenstuztflottile Venedig, Venedig, GE (09.23.-án foglalják le a németek Velencében)
1945-03.06.-án az HMS MGB 656, 703 és 705 gyorsnaszádok Valditoni mellett az Ara-csatornában elsüllyesztik.
1952-ben a Brodospas cég kiemeli, és kijavítja Splitben, újra szolgálatba állítják.
1953-PAG, Jadranska Linijska Plovidba, Split, YS
1963- Splitben a Brodospas cég szétbontja.