1856-BRAUNAU, Épült
IMW-ESZTERGOM oldalkerekes vontató gőzhajó #58
Ignaz Mayer Werft Linz A
B:9,40m D:1,07m Disp:66,7t MP:168 LE ▼
Hossz a függélyek között: | 43,28 m |
Legnagyobb szélesség: | 9,40 m |
Szélesség a főbordán: | 4,70 m |
Oldalmagasság: | 2,07 m |
Legnagyobb merülés: | 1,07 m |
Vízkiszorítás: | 66,7 t |
Főgép típus: | Scott Russel, dupla oszcilláló gőzgép (Zwilling tandem) |
Főgép teljesítmény: | 168 LE |
|
1866-BRAUNAU, Főgépcsere
DGT Óbudai Hajógyára Budapest/Óbuda HU
diagonális két hengeres compaund gőzgép ▼
Vízkiszorítás: | 66,7 t |
Főgép típus: | diagonális két hengeres compaund gőzgép |
Főgép teljesítmény: | 168 LE |
|
1918-novemberben szerb csapatok lefoglalják,
192?-DOM, Brodarsko i bagersko akcionarsko društvo (BIBAD), Beograd, SHS
1929-DOM, Brodarstvo Taška Naumovića, Beograd, YU
1935-DOM, Brodarstvo „Petar Eman“, Apatin, YU
1941-Az UPRS Közlekedési és tengerészeti hivatal) № 1993/41 számú határozatával engedélyezi a külföldi tulajdonba kerülését
1944-10 Baja mellett elsüllyed a Dunán,
194x-szétbontva?