1874-ben áruszállítás céljára hat fauszályt vásároltak, amelyekkel főleg követ és bort szállítottak a már vasúti összeköttetéssel bíró déli partra.
1877-BALATON, Rév-fülöp-Boglári Gőzhajózás (Günsberger Lázár-Greiner Dávid)
1878-a hajó a Dunára került. Más forrás szerint a hajót 1879-ben árverezték el a Balatonról a Dunára
1881-ben a hajó a Dunán Bezdán és Batina (Kiskőszeg) között közlekedett. (Vízügyi és Hajózási Közlöny . évi 1. szám)
1892-MOHÁCS, Rosenfeld Simon révbérlő, Mohács, HU
1893-MOHÁCS, Átépítve
Schönichen-Hartmann-féle Egyesült Hajó-, Gép- és Kazángyár Budapest/Újpest HU
Új kazánt kapott, gőzgépét felújították
L:30,3m B:6,00m D:1,4m Disp:116,00t MP:100 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 30,3 m |
Hossz a függélyek között: | 28,00 m |
Legnagyobb szélesség: | 6,00 m |
Szélesség a főbordán: | 4,9 m |
Oldalmagasság: | 1,98 m |
Legnagyobb merülés: | 1,4 m |
Vízkiszorítás: | 116,00 t |
Főgép teljesítmény: | 100 LE |
|
1899-IRMA, Schödl Károly építési vállalkozó, Budapest, HU
1911-(1913?) IRMA, Budapesti Homok és Kavicsszállító Vállalat, Budapest, HU
1922-IRMA, Újlaki Téglagyár
1944- végén a 2027,5 fkm-nél (Aggsbach) a németek robbantással elsüllyesztették
1951- június-júliusban kiemelték és hazahozták.
1953-FK 312, Átépítve
FOKA V. Déli Műhelye Budapest HU
Átépítés motoros hajóvá
L:30,8m B:7,2m D:0,9m Disp:116,00t MP:160 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 30,8 m |
Hossz a függélyek között: | 29,25 m |
Legnagyobb szélesség: | 7,2 m |
Szélesség a főbordán: | 5,31 m |
Fixpont magasság: | 5,68 m |
Oldalmagasság: | 1,8 m |
Legnagyobb merülés: | 0,9 m |
Vízkiszorítás: | 116,00 t |
Főgép típus: | Ricardo-Stork S-160. Diesel (4 heng.) |
Főgép teljesítmény: | 160 LE |
|
1978-több mint 100 éves szolgálat után selejtezve. Évekig Lágymányosi öbölben állt.
1981-BALATON, Boglárlelle Nagyközség. A hajót a FOKA múzeum létesítése céljából átadta Boglárlelle Nagyközségnek. A Közlekedési Múzeum és a MAHART jóvoltából visszakerült Boglárra, ahol 1984-ben partra került a kikötőben. A múzeumi célú hasznosítás kötelezettségét figyelmen kívül hagyva a hajót egy vállalkozónak vendéglátó tevékenység céljára bérbe adták. Az addig hiánytalanul megőrzött belső berendezéseket elbontották.
2008-április 17.-én a Kulturális Örökségvédelmi Hivatal kezdeményezte a hajó védetté nyilvánítását, miután ismeretlen tettesek géppel lefűrészelték és eltulajdonították a hajó bronz hajócsavarját.
2009-május 7.-én a leromlott állapotú hajó a kora esti órákban gyújtogatás következtében kiégett.
2011-nyarán pályázati támogatásból a hajótestet helyreállítják. 2012 július 22-én hajózástörténeti kiállítás nyílik a hajóban.