1896-DEÁK FERENCZ, Épült
SchH-SZÉCHENYI ISTVÁN típusú gőz. kerekes személyhajó #603
Schönichen-Hartmann-féle Egyesült Hajó-, Gép- és Kazángyár Budapest/Újpest HU
L:77,20m B:15,00m D:1,45m Disp:264t MP:800 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 77,20 m |
Hossz a függélyek között: | 75,00 m |
Legnagyobb szélesség: | 15,00 m |
Szélesség a főbordán: | 7,70 m |
Fixpont magasság: | 8,75 m |
Oldalmagasság: | 2,70 m |
Legnagyobb merülés: | 1,45 m |
Vízkiszorítás: | 264 t |
Főgép típus: | 2 db kétvégű kazán, háromhengeres triplex gép |
Főgép teljesítmény: | 800 LE |
|
1912-DEÁK FERENCZ, Átépítve
Orsován.
1944- végétől Ausztriában volt,
1947- március 25-én hazatért
1954-DEÁK FERENCZ, Átépítve
SchH-SZÉCHENYI ISTVÁN típusú gőz. kerekes személyhajó L:77,90m B:15,40m D:1,70m MP:800 LE ▼
Legnagyobb hossz: | 77,90 m |
Hossz a függélyek között: | 75,20 m |
Legnagyobb szélesség: | 15,40 m |
Szélesség a főbordán: | 7,70 m |
Fixpont magasság: | 8,65 m |
Oldalmagasság: | 2,71 m |
Legnagyobb merülés: | 1,70 m |
Főgép teljesítmény: | 800 LE |
|
1967-ben selejtezve.
1977-tol üzemen kívül, félreállítva értékesítésre vár.
1978-ban a Margít-híd felújítása idején a budai parthoz kötve építésvezetőségként és munkásszállásként használták.
1979- tavaszán a Csepeli Szabadkikötőben szétvágták.