Elfogadom
Sütikezelés beállítása
A hajoregiszter.hu weboldal a kényelmes működés érdekében sütiket használ. Az oldal további használatával hozzájárul a sütik mentéséhez az ön számítógépére.
IFJUGÁRDA exV.
- Állapot:szétbontva1920-V., Épült SNHG-I. típusú gőzüzemű csavaros személyhajó Schlick-Nicholson Hajógyár RT Budapest/Újpest HUL:27,18m B:5,20m D:1,50m MP:120 LE ▼
Legnagyobb hossz: 27,18 m Legnagyobb szélesség: 5,20 m Szélesség a főbordán: 4,60 m Fixpont magasság: 5,80 m Oldalmagasság: 3,45 m Legnagyobb merülés: 1,50 m Főgép teljesítmény: 120 LE 1920-V., MFTR Magyar (Királyi) Folyam- és Tengerhajózási RT Budapest HU1945- elején Budapesten a Markó utcánál elsüllyedt; még abban az évben kiemelve és üzembe helyezve.1946- május 2-án ezzel a hajóval indult útra a menetrendi személyhajózás Budapest és Dömös között a Szentendrei-ágon1948-V., BHV Balatoni Hajózási (Nemzeti) Vállalat Budapest HU (BHV Dunai Osztály)1950-IFJUGÁRDA, Átépítve BHV Hajóépítő Üzeme Balatonfüred HUátalakítják a balatoni viszonyokra, és megnövelik az utasbefogadó képességet▼Befogadó képesség: 180 fő 1951-IFJUGÁRDA, BHV Balatoni Hajózási (Nemzeti) Vállalat Siófok HU (BHV Balatoni Részleg)1955-IFJUGÁRDA, Átépítve MAHART Siófoki hajójavító Siófok HUA PAJTÁS 1954. évi balatonfüredi balesete után az utdasdbefogadó-képességet visszaállítják az eredeti 150 főre és kisebb átalakításokat végeznek rajta▼Befogadó képesség: 150 fő 1955-IFJUGÁRDA, MAHART Magyar Hajózási RT Budapest HU1963- tavaszán visszakerül a Dunára1964-ben selejtezve, átadva a Középdunavölgyi Vízügyi Igazgatóságnak.